Till Malin och Ylva!

Så roligt att även ni läser min blogg:

ylva om En jättegod Vinegrette:

Underbar vinegrette! Min man blev så lycklig, sa att det tar honom tillbaka till Finland där de tydligen alltid serverar just sån här sås till sallad:)
Tacktack

Svar: Så roligt Ylva att höra. Tycker själv att den är jätte god och använder den flitigt på sommaren. Min bror bodde på Åland så jag har finska brorsbarn. Hälsa din man. Kram Jenny.

*********************************************

Malin om Mm, jag vet!:

Hej. Fin blogg. Jag har läst den ett tag nu. Jag har dock en fråga. För ett bra tag sen när jag läste den gjorde ni om i din äldsta dotters rum och jag bara älskar den randiga tapeten. Vad heter den? och vart är den köpt? =)
MVH
Malin

Svar: Så roligt att du tyckte om tapeten Malin. Den är köpt på Färg & Tapet och heter Decor Maison kollektion Spirit.
Vi har dock satt tapeten längst efter väggen istället för lodrätt. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0