Mm, jag vet!

Ja, jag vet. Jag är galen! Men jag älskar verkligen ordet......SHOPPING! Och för mig betyder det det mycket att kunna få unna mig att vara ledig på fredagar och bara njuta. Njuta en stund på stan med shopping och kaffe med vänner. För jag är ju inte själv.....det finns fler som älskar att vara ledig på fredagar. Eller hur Denise och Marina?
Idag blev det några påsar med hem. Men mest till min otoligt fina och gulliga man. Han ska få en överraskning när han kommer hem. Ett paket fullt med kläder. Varför? Jag älskar att skämma bort, och han är väldigt duktig på att skämma bort mig. Kanske inte med att köpa kläder, och det är nog tur (fniss). Men han skämmer bort mig med så otroligt mycket annat.
Ett par nya jeans, T-Shirt, 2 st armband och en kofta.
 
Hoppas han inte läser bloggen före han kommer hem från jobbet och träningen.
För då ser han vad som är i paketet. Men han brukar läsa den på kvällen.

Men självklart hittade jag även lite nytt till mig själv.
Få se nu Denise. Vad var det du sa om kläder i vitt? Hm....

Hoppsan! Vem har köpt ännu en ny bricka? Fattar ingenting!
Ojojojoj.......vad ska Henke säga? Förmodligen:
-Hm, har inte vi redan flera brickor?
-Ja, men inte en orange......
Och det bästa av allt. När jag kommer hem och öppnar posten.
Så har det kommit 500:- i värdekuponger på HM.
-Tjohoo! Shooping , me like!

Ikväll blir det showen Mensnight med Perra och Marika. Det ska bli kul att få se showen. Har hört att den ska vara riktigt rolig. Sedan blir det lite god VB-paj alá Marika samt kex & ost hemma hos någon av oss. Med andra ord en jätte trevlig start på helgen.


Kommentarer
Postat av: Marika

Ska bli jätteskoj att träffas ikväll:)

Ses snart! Kram kram

2011-02-18 @ 17:52:08
Postat av: Malin

Hej. Fin blogg. Jag har läst den ett tag nu. Jag har dock en fråga. För ett bra tag sen när jag läste den gjorde ni om i din äldsta dotters rum och jag bara älskar den randiga tapeten. Vad heter den? och vart är den köpt? =)

MVH

Malin

2011-02-18 @ 23:22:24
Postat av: Anneli

Alltid kul med shopping ;)fina saker du har hittat, brickan tittade jag på sist jag var på stan,men jag har sagt till mig själv nu att vänta tills köket är klart...fast det är svårt (fniss)Ha en underbar & härlig helg fina du :)

Kramiiiis

2011-02-19 @ 10:04:36
Postat av: Alexandra

hihi taack mamma ;D

kramkram<3

2011-02-20 @ 15:20:51
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Anneli L

Jenny!



Vet inte hur jag ska säga detta, men jag "vann" HM-tävlingen med 50 kr mer i värdekuponger! ;-)



Men jag lovar rabatt då du handlar på deszign.se nästa gång!

Kram Anneli

2011-03-01 @ 23:19:18
URL: http://deszignshop.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0