Vilken fin dag, med dig vännen!

Ja, vad säger man? Man är väldigt bortskämd när man har så fina vänner runt om sig. Och idag fick jag en så fin present av en av mina fina vänner, Veronica. Tusen tusen tack gulliga du. Jag blev jätte glad. Det var jätte länge sedan som vi två kunde vara med varandra en hel dag......det var precis som det var förr. Och det var så trevligt. Ingen tid att passa, bara njuta och umgås. Skratta och prata....och framför allt shoppa!

Det började med att Veronica kom på morgon och drack morgonkaffe vid halv 10.
Med sig hade hon även blommor och en present. Tack! 

Sedan så var det bara att göra sig klar och sätta sig i bilen.......som rullade förbi staan......förbi Solbacken......mot Piteå, tjohoo! Jag skulle få en shopping dag med Veronica i Piteå. Gissa om jag blev glad?

Och shoppade var nog bara förnamnet......(det finns även påsar i påsarna)
......en del av innehållet.......syns det vilken färg jag gillar? Skulle tro det!

Blev även bjuden på lunch för att kunna ladda shoppingbatteriet igen.

Sedan blev det en kopp kaffe och fika innan dom stängde butikerna.
Och sen var det dax att rulla bilen hemåt igen. Varför går tiden så fort när man har så trevligt?

Än en gång tusen tusen tack. Precis vad jag önskade mig av dig.....en dag med dig vännen.
Hoppas verkligen att vi snart kan göra om det igen. Många kramar till dig min fina vän.

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken toppendag ni haft, men det var ni båda värda!

Kram

2011-05-07 @ 19:33:47
Postat av: Veronica

Tack själv vännen! Det var jättetrevligt och det är

så kul att göra dig glad och umgås hela dagen lång!!

Det gör vi om!!<3

2011-05-08 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0