Vad händer imorgon? Spännande

Idag har det varit en toppen dag inför helgen som komma skall. Det börjande med en titt in på jobbet sedan iväg för att svettas ordentligt på 360. Pust, så jobbigt det var idag. Är min energi slut för veckan? Skulle minsann tro det. Men fort var batteriet laddat igen, för shoppingrundan klarade jag av útan problem. Sedan blev det kaffe på stan med gulliga Marina. 

Alla 4:a barnen är hemma igen.....ja, vissa helger är vi en till i familjen. Men det är så trevligt. 

Nu är vi alla mätta efter att det har bjudits på tacos här hemma. Så gott! Nu blir det en lung fredagskväll här hemma tillsammans med våra fina vänner Per & Marika. Med andra ord en trevlig fredagkväll med lite snack, skratt och trav.

Imorgon vad händer då? Jag vet inte något mer än att Veronica skall komma hit kl 9:45 och dricka kaffe. Jag fick när jag fyllde år en dag med henne, och imorgon är "den dagen"..........gissa om jag är nyfiken? Jag vet att det kommer att bli jätte trevlig dag. 
-Tusen tack gulliga du!
Det var så länge sedan jag och Veronica gjorde något bara vi två, så det ska bli jätte skoj.
-Ååååå, vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Marika

Idag händer det plötsligt.....

att vi vinner!!! Tror du inte det, va..???

Tänk att det allt som oftast känns som om det är vår tur att vinna, men så slutar det med att vi sitter där med skägget i brevlådan....

Hoppas att din dag blir toppen! Kram

2011-05-07 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0