Tusen tack gulliga mamma!

Jag har verkligen tur som har värdens bästa mamma. Och hon ju verkligen otroligt duktig på att sy. Det finns inget som hon inte klarar av. Och nu har hon varit hos oss i 2 dagar och sytt om våra kuddar i soffan som vi köpte till framsidan. Så gulligt gjort!

Lånade bilderna från mammas blogg:
Dynorna före
 
Och dynorna efter. Jag är jätte jätte nöjd. Tusen tusen tack gulliga mamma. Många varma kramar till dig.
Nu är det bara att solen kommer med värmen igen så man kan sitta ut och mysa i soffan.
(Och självklart har jag köpt orangefärgade filtar som jag ska ha till dynorna)

Idag har vi varit och skött Liam & Lucas. Hans mamma och pappa firade sin 8:e bröllopsdag idag.
-Hoppas ni nu vinner resan så vi kan få sköta igen.
Dom är nämligen med i ett lotteri som dom hade på Allstars.
Många kramar till er båda på er stora dag.
Här er en bild på våra fina vänner när vi var i Happaranda tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Marika

Dynorna blev jätte fina! Vad din mamma har varit duktig!

Ses i morgon! Kram

2011-05-03 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0