Solen skiner för dig idag vännen!

Idag fyller en viktig vän i min omgivning år. Och idag skiner solen just för henne. Jag har inte känt henne i så många år, men vi endå hunnit varit med om så otroligt mycket.

Vi har både skrattat och gråtit ihop. 
Jag kan dela min glädje med henne och hon gläds med mig.
Hon har tröstat och klappat mig på axeln när det har kännst väldigt tungt. 

Hon tycker om mig precis för den personen jag är, och inte för den jag borde vara. 
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket hon betyder för mig, men jag tror och hoppas att hon vet.
Vi har hunnit göra så mycket roligt tillsammans och mer kommer det att bli.

En stort grattis till dig min fina fina vän. Hoppas din födelsedag har varit jätte fin.

Grattis Marika!


Kommentarer
Postat av: Marika

Tusen och åter tusen tack för presenter

och för vänskapen som vi delar så fint med varandra!

Kramen till dig min fina vän<3

2011-05-10 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0