♥ Morsdag ♥

Idag är det alla mammorsdag. Jag hoppas verkligen att alla ni mammor får en fin morsdag.

Min mamma är värdefull för mig. Tack för att du finns älskade mamma ♥ 

Min gulliga mamma har jag redan firat eftersom hon igår flög ner till min bror i Stockholm.
Verkligen roligt för honom att få rå om vår fina mamma på morsdag.

Min morsdag började med frukost på sängen.

Sedan kom Alexandra och Kim hem och firade mig på förmiddagen. Dom är nämligen hos sin pappa och ska sedan fira sin farmor som fyller 65 år idag. Att barnen kommer hem och kramar om en på morsdag är så mysigt, det gör att ens mamma hjärta klappar x:a mycket. 


Och i morsdagspresent av barnen fick jag 5 påsar tuggummi........för det var det enda jag hade önskat mig.

Sedan åkte vi iväg till Henkes föräldrar där vi skulle äta lunch. Och som vanligt så är det lika gott. Glömde tyvärr bort att fota Henke med sin mamma.

Nu fortsätter min morsdag med en lugn kväll här hemma med en god middag som Henke skall bjuda mig på. Som sedan avslutas med tända ljus och en bra film i soffan. Bara njuta och må gott, det är livet.  

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 15:13:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0