Min älskade lillebror!

Idag fyller min älskade lillebror och Alle´s gudfar år. Och om sanningen skall fram har han inte alltid varit min "älskade" lillebror. Va? tänker ni nu. Vad menar hon? Ja, jag ska berätta.

Jag skötte honom rätt ofta när han var liten, om man frågar mig. Men så tycker väl alla syskon. Jag tyckte inte alltid att det var så roligt. Han var en nyfiken liten snorunge som hela tiden förstörde när jag hade kompisar. Och en gång när jag skötte och inte hade riktigt tid att ha koll på honom så klättrade han högt upp på en byggställning......... (vill inte tänka tanken om vad som hade hänt om han trillat ner, fy så hemskt) Men så kom jag på att om jag stänger in honom i bilen så kan inget hända......förutom att mamma inte blev så glad på mig. Man fick tydligen inte stänga in småbarn i bilen. Ja, syskon kärlek. Kan berätta mer men det får bli en annan gång. Men jag tyckte han var rätt så söt min lillebror.......när han sov. För när han var vaken tyckte jag bara att han slängde sina leksaker runt hela golvet........jag fick panik! Men det var då och nu är nu.  

Och nu är han verkligen min älskade lillebror. 
Grattis och hoppas att dagen har varit fin. Stor kram till dig <3

Måste erkänna att han var verkligen söt min lillebror när han var liten.

Men han är söt idag oxå.

 

Kommentarer
Postat av: aina

du skötte inte alls ofta för jag var då alltid hemma.busig var han nog men ett charmtroll.

2011-05-13 @ 09:20:12
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Ett stort tack och kram på er.

2011-05-13 @ 18:00:38
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0