Grattis goa farfar!

Igår fyllde absolut värdens bästa och goaste farfar år. Han är så speciell och rolig vår lilla "tuss" farfar. En mer genom snäll person finns nog inte. Han är verkligen så mån om allt och alla.
Tack för att just jag fick dig som svärfar.  
Men vi firade honom idag istället. (Kortet är inte taget idag)

Däremot firade vi min fina och goa lillebror Andreas igår som igentligen fyller år imorgon.

Iallafall så började gårdagen med att jag åkte till 360 på morgonen och tränade. Det var riktigt skönt att göra det på morgonen. Precis när jag har tränat klart ringer Kim. Hans stulna DC skor har "kommit" tillbaka till Edda. Dom stod bara där helt plötsligt. Så jag åkte upp och hämtade dom. Sedan hade jag fått äran att vara hårmodell på bästa frisörsalongen i staan, KLIPP1.
Ni som tror att ni känner mig väl vet dock inte riktigt allt......jag ser ut som ett troll när mitt hår får självtorka. Men Marina vet och känner mitt hår väldigt väldigt väl. Och nu erbjöd hon mig att vara hårmodell för något som dom ev skall börja med.......


Imorgon är behandlingen avslutat och jag får tvätta mitt hår igen efter 48 timmar. Jag väntar på spänning efter hur resultatet kommer att bli. Och tusen varma kramar till Marina och Emma, ni är ju för gulliga.

Ikväll efter vi kom hem från farfars firande så ringde jag 1177. Kim har gjorde illa sig i foten igår och idag har det blivit ondare. Tydligen skall man alltid åka upp på lassa när man har gjort illa sig i stortån, inom 12 timmar helst. Det hade jag ingen aning om, men nu vet jag. Så ingen skola för honom imorgon......det blir ett besök på röntgen.


Kommentarer
Postat av: aina

Hoppas att det blir bra i tån.

2011-05-12 @ 12:10:33
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack för tröjorna och checken och för att ni kom.

ursäkta kaffet, men allt går inte som man vill ibland ;P

Kram på er

2011-05-12 @ 19:10:58
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0