Alva här!

Alltså hon är ju för söta denna unge. Och vilken pratkvarn!

-Alva är här nu!
Hör man när hon kliver innan för dörren. Denise och Alva kom över på kaffe ikväll och sedan kom även Marina. Så trevligt med alla kaffebesökare. Och extra trevligt eftersom Henke skulle iväg på herrklubben. Så då hade man ju nån att prata och surra med.

Träningen har gått bra i veckan, ska även ta mig dit på fredag. Och på lördagsmorgon.....gggääääsp! Lovar inget men ska verkligen försöka.

Måste visa några bilder på "hjärte"katter som min gulliga mamma just nu virkar och ger till barn som har gått igenom hjärtoperationer. Jag tycker att det är så jätte gulligt av henne. Och vilka gulliga katter det blir.



Kommentarer
Postat av: aina

Det kommer mera (jag kan också ta emot garn å virka,bomullsgarn,pluss stoppning.)

2011-05-19 @ 16:44:30
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Marika

Men så fint av din mamma att tänka på hjärt barnen!

Jättegulliga katter:)

2011-05-19 @ 17:14:59
Postat av: Anneli

Hej fina du ;) Nu var det VERKLIGEN länge sen jag kommentart nåt här, skäms på mig ;D

Vilken fin & omtänksam mamma du har, man blir verkligen glad av det du berättar :)du måste vara stolt... Ja du, Alva gummman är verkligen en super härlig & go unge, vilken tur jag har som får träffa henne så ofta ;)Önskar dig en toppen härlig helg som nu stundar. Kramisar

2011-05-19 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0