Vänligen, gapa stort!

I veckan har både Kim och jag varit hos tandläkaren. Ingen av oss hade något hål. Däremot så har jag "gnisslat" sönder ännu en tand. Men min gulliga tandläkaren fixar det. Har haft samma gulliga tandläkare sedan många år tillbaka. Är det något som jag är noga med så är det mina tänder. Hm, kanske dax att bleka dom igen? Och hör och häpnad. Hon vill att jag äter mindre frukt.......mm helt rätt mindre frukt. Det är inte bra för mina tänder.....konstigt men det var precis så hon sa. Vilken tur att hon inte sa ostkrokar.........starka ostkrokar..... 

Min gulliga mamma var förbi jobbet idag. Hon har lagat ett par jeans till en arbetskamrats dotter. Efter jobbet så satte jag och Henke igång städmusiken och gjorde fint inför helgen. Tänk så mycket roligare det blir att städa då man får köra bra musik högt i högtalarna. Man kommer på sig själv att sjunga och dammtorka i tackt (fniss) 

Men kvällen var inte slut där. För hemma hos Henrikssons bjöds det på kaffe, bullar, öl, popcorn, hockey och som vanligt skratt i soffan.  Jag har sagt det förr och säger det igen. Man går aldrig hungrig hem när man går från Henrikssons. Det bjuds alltid på något gott.  
Tyvärr blandades skratten imellan åt att se SAIK förlora mot Luleå, suck!

Nu ska jag fortsätta att planera nästa renoverings projekt. För jag är på god väg att vinna........
Men Henke brukar inte vara svår att övertala...........eller är det för att han är så otroligt snäll?
Jag tror att det kan vara en blandning på både och.

Imorgon blir det att äta frukost hemma med Tilde, möte med Oscar på banken och sedan en sväng på staan. Sedan massage på jobbet och om det inte är för kallt kommer jag att åka upp till travet för att se Denise vinna med sina fina hästar på travet. Kvällen kommer att avslutas på Allstar med Veronica, Denise och Marina. Med andra ord en bra start på helgen. Men det bästa är att få ha alla barnen samlade hemma igen. Men jag vet att Alexandra och Kim har det väldigt bra hos sin pappa oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0