Jaaaa! Så jäkla skönt!

Har just avslutat en tv-kväll i soffan med Marika. Och så jäkla skönt. Vi Vann! Nu tar vi dom på torsdag igen, heller hur grabbar? Då är det bara guldet kvar som fattas. Frågan är bara vart våra karlar skall sitta då? För dom kan ju inte sitta i soffan........vi har kommit fram till att det betyder otur. För när jag och Marika sitter i soffan helt själva då vinner vi. Och på tal om Marika. Hon börjar allt mer och mer känna sig hemma här. För idag var det minsann hon som hade fjärrkontrollen, helt själv.

Vad har dagen mer bjudigt på? Hm, den har bla bjudigt på att vår revisor talade om för mig att jag har varit på Aurum 12 år och 1 månad. Hm, vad menar hon med det? Ja, jag vet man ska byta jobb minst var 5:e år i norrland och vart annat år om man jobbar i södra Sverige. För att vidga vidderna. Men saken är den att jag trivs med mitt jobb och som många säger:
-Gräset är inte grönare på andra sidan.
Och om sanningen skall fram. Jag har det väldigt bra, och jag klagar inte.

Och om sanningen verkligen skall fram så är jag nog allt lite bortskämd. Henke har idag kört tur och retur till Umeå för att köpa en trädgårdsmöbel till mig (oss). Allt för att göra sin fru glad. Ja, jag vet han är alldeles för snäll. Men jag tror att även Henke tyckte det var en bra affär att köra dit och en trädgårdsgrupp ville vi båda ha.
Dynorna fick en konstig färg på bilden, måste vara ljuset i affären.
När jag och Marika tittade på hockeyn kom dessa 2 "inteligenta" brudar in. Måste nog köpa ett par acessoar glasögon oxå. Det verkar vara det som gäller i vår.

Kommentarer
Postat av: marika

Skickade en kommentar tidigare som kanske försvann..? Det blev nåt tokigt! Försvann den inte kan du ta bort den här, annars inte!



Jaa, vilken härlig seger vi fick se! Men hur vi sitter på torsdag törs jag dock inte uttala mig om!

Jättefin trädgårdsmöbel!



...Och Ett stort grattis på din födelsedag! Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurraaaa!!!

Kram

2011-03-30 @ 06:59:06
Postat av: Anneli

Grattis fina du på födelsedagen :)

Hoppas att din dag har blivit precis

som du har önskat ;)



Ps... super fin möbel ;)



Kramiiis <3

2011-03-30 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0