Ja, då var det kört för mig med!

Jag gjorde för ett tag sedan illa mig i handleden. Och det gör så ont! Men jag hade bestämt mig för att inget skulle få stoppa mig idag för att följa med Marika på 360. Då får det göra hur ont det vill. Tjurig? Ja, det är bara förnamnet.

Idag fick jag följa med Marika på 360 och träna. Tack gulliga du! Jag kan säga att nu är det kört. Jag kommer att fortsätta träna där, helt klart. Det är ju helt perfekt och verkligen ett ställe för mig. Och jag slipper gå på tå (fniss)
Jag trodde verkligen inte att jag ens skulle prova på att träna där. Men när man har gulliga vänner som ser till att man får tre fripass och ser till att man hamnar där, då måste man ju bara prova. Ja, jag säger det igen. Det är kört! Jag kommer verkligen att köpa ett träningskort och börja träna på 360. Hur kul som helst. Hoppas jag även säger det imorgon när träningsvärken har tagit över min kropp. Hihih Marika, jag måste få skratta. Jag säger bara med ett enda ord.........kontrollbehov hihihihi du är ju för rolig. Men det är väl därför jag gillar dig så mycket.

När vi var där och träna så träffade vi även Lena. Hon är ju hur duktig som helst. Skulle verkligen vilja ha hennes kondis. Och framför allt vara lika morgonpigg som hon är. Varje morgon kl 7 möter vi henne gåendes sin morgonpromenad oavsett väder och vind. Själv ligger man och sover gärna 5 minuter förlänge innan man får sig upp ur sängen och jobbet kallar på en.

Och nu ska jag göra allt för att övertala Henke att börja träna där. Det skulle vara hur kul som helst om vi skulle kunna träna tillsammans.

Dagen har även gett mig en helt underbar massage på Daggdroppen SPA. Det behövdes verkligen. Jag känner mig stel i både nacke och rygg. Helene var även gullig och masserade extra mycket på min onda handled och smörjde med linement. Hur skönt som helst och min onda handled fick vila en stund. Jag och Marika skrattade åt min handled under vår träning. Jag var tvungen att tejpa den så hårt så vi sa att handen kommer att bli alldeles blå av blodbrist. För som sagt var min onda handleden skulle inte få stoppa mig. Icke sa Nicke! Tjurig som man är.

Nä, nu blir det lite tv och kramar med min underbara karl i mitt liv. Imorgon håller vi alla tummarna för att det skall gå bra för AIK. Antingen hemma i vår soffa eller på ladan, vi får se vart det slutar.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

funderar också på skaffa kort på 360...

kram

2011-03-28 @ 22:43:59
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Marika

Åh, så roligt att du säger att även du kommer

att köpa kort på 360!!!! Vad glad jag blir:):)

Ja, man kan verkligen träna det man själv känner

Antingen genom gruppträning, egenträning eller

konditionsträning. Eller varför inte en blandning av det

ena och det andra. Ibland tränar man själv, ibland med

en vän, ja, det finns många alternativ. Frågan är hur vi ska locka

över din Karl..??? Än en gång det var jätte skoj att du följde med! Och passet nästa måndag är ju redan bokat:)

Kram fina du<3

2011-03-29 @ 07:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0