Ingen sol, då blir det Edda!

Ingen vårsol som ville värma oss idag. Men vi hade backup. Tilde hade fått av farmor och farfar för länge sedan ett presentkort på Edda för hela familjen. Och idag passade det jättebra att använda det. Alla var hemma och alla kunde följa med. Så efter frukosten packade vi badkläderna och åkte iväg mot Edda.


Kim och Henke tävlar om att klättra högst. Sedan blir det ett hopp för Henke.

Alle´s tur att hoppa. Var det dom snygga killarna som peppade dig?

Tilde hoppar utan att tveka. Fattar inte att hon aldrig är rädd.

Kim hoppar oxå. Men jag råkade radera dom bilderna. Även jag hoppade från högsta. Och det är jag faktikst väldigt stolt över. För det ser inte högt ut. Men prova själv att stå där uppe. Det känns så otroligt mycket högre och det är otroligt läskigt att titta ner. Men hoppar barnen så känner man lite press som mamma......törs dom så törs jag!

Efter badet så traskade vi över till Henrikssons där vi fick se en väldigt spännande hockeymatch. Och tillslut vinner äntligen SAIK över Luleå. Men det är inte bara hockeyn som är spännande, det är lika spännande och roligt att se och höra Marika.
-Men va faaan! Dom står ju bara där!
-Men.....nä nu klarar jag inte av det här längre!
-Men ska det vara så jäkla svårt!
Marika jag diggar dig som bara den. Du är helt otrolig. En hockeymatch utan dig är som en match utan puck!
Med andra ord......du är ett måste!

Och det blev inte bara hockeymatch hos Henriksson´s. Helt plötsligt kommer Marika in och sjunger....."ja må du leva, ja må du leva".....med både paket och blommor i händerna. Men vad? Ja, hon ville inte ha både paket och stavar i backen (fniss). Supergulliga NI! Ni är helt otroliga och alldeles för snälla. Tusen tusen tack! Och som ni ser så gör Marika ett snyggt försök att få mig på 360. Och imorgon är första testet, det ska bli jätte kul att få testa. Än en gång tusen tack. Ni skämmer verkligen bort en, gulliga gulliga ni.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hihihihi.....jag kan bara inte hålla tyst när jag ser

en hockeymatch! Både svordomar och allt bara

väller ut som lavan ur en vulkan. Jag hoppas att

du också ska bli lika inspirerad av att träna på 360

som jag är. Ett försök är det i alla fall värt!

Ses i kväll vännen. Kram

2011-03-28 @ 06:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0