Hm, det brukar fungera med hundögon blicken.

Det känns som om det var ett tag sedan det gjordes om här hemma. Nu är bara saken den att vi inte riktigt är överrens om vad vi ska göra om. Henke vill en sak och jag vill en annan sak. Vem vinner? Saken är bara att båda sakerna skall göras om, men inte samtidigt. Jag vill verkligen göra om, jag vill verkligen inte ha det som det är nu.......men hur vill jag ha det? Måste ta en funderare och köra övertalningstyckasyndommighundögonensnacket. Det brukar fungera, det har fungerat förr.........kommer nog att fungera även denna gång. (fniss) 
Önska mig all lycka till! 
  


Kommentarer
Postat av: Marika

Lycka till vännen!!!

Tror att du kommer att vinna om du använder den blicken och din övertalningsförmåga! Kram

2011-03-20 @ 22:05:32
Postat av: Anneli

Hi hi Jenny.. det brukar vara vi som får viljan igenom i slutändan ;)Vad är det för spännande du vill göra om först då (nyfikna som vi kvinnor oxå är) fniss

Kramis till fina du

2011-03-23 @ 07:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0