Fredag och skötning på schemat

Idag var det äntligen fredag. Min lediga fredag med mycket inplanerat. Bla så hade jag planerat in att åka hem till mamma och sitta där under förmiddagen. Det var mysigt och vi satt bara och slöade i soffan. Men jag och mamma var inte ensamma. Vi hade även sällskap av Wolf........ja jag vet....pyjamasbyxorna är så jäkla sköna och mysiga att softa i.......mamma skrattade åt mig.
Sedan hem och invänta dom 2 charmiga killarna som skulle komma och sova här. Vi skulle nämligen få äran att sköta vårt gudbarn Lucas och hans storebror Lucas. Alltid lika roligt att få rå om dom extra mycket och skämma bort dom när inte mamma och pappa är med. Och det är redan stil på dessa 2 killar för dom hade blommor med sig, tusen tack.
Kvällen tillbringade vi på Leos där vi även åt middag. Barnen busade av sig ordentligt medans vi vuxna surrade och drack kaffe.
Alva:
-Jag blir blyg för farbror Henke!
Här hemma väntade sedan myskväll med popcorn, ostkrokar och godis.
Lyckligast och nöjdast var nog Lucas som fick en helt egen popcornskål.
Lite mer bus han vi med innan läggdax.
Lucas älskar att springa omkring med denna stora hatt.
Det var en jätte trevlig och mysig kväll. Och jag kan lova att det var barn som somnade som stockar och sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0