6 månader sedan

Idag är det 6 månader sedan jag och Henke gifte oss på Rhodos. Jag är lika lycklig idag som då. Och jag kommer nog alltid att vara lycklig. Jag har hittat värdens underbaraste och snällaste karl. Med andra ord:
-Han är verkligen mannen i mitt liv! Och jag älskar honom.
Ja, jag vet. Han skämmer verkligen bort mig. Men jag skämmer bort honom oxå......ibland.
Som jag brukar säga till honom:
-Vi skämmer bort varandra.
Jag fick blommor av honom redan igår. Vita liljor, precis som i min brudbukett.
Och idag fick jag ett paket.....självklart med lite choklad......för ni vet väl att kärlek och choklad hör ihop.

Kommentarer
Postat av: Marika

Ni är verkligen så otroligt fina tillsammans <3

Kram på er 6 månaders dag!

2011-03-02 @ 07:03:52
Postat av: Veronica

Åh så fina ni är!! Grattis på er dag!! Kramisar till er båda

och tack för att ni finns.<3

2011-03-04 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0