1 år äldre.

Jaha, då var man ett år äldre. Är det nu man skall börja kolla rynkor och gråastrån......Eller, har dom kommit redan? Tur man har en bra antirynkcreme och staans bästa frissör. 

Dagen har varit hur bra som helst. Den började med att mina underbara karl och mina underbara barn kom och sjöng och gav mig frukost på sängen. Och en massa fina paket. Barnen hade köpt så mycket fint. 

Av Henke fick jag en Barcelona resa. Hm, vad var det jag skrev om igår? Jag bortskämd? Hm, bara liiite eller jag är nog rätt mycket bortskämd, men säg det inte högt!
Vi åker tillsammans men våra fina vänner Per & Marina. Marina fick nämligen en likadan resa av Per när hon fyllde år igår. Ska bli hur trevligt som helst. Vi var där tillsammans för några år sedan och såg det mesta då av de sevärdigheter man ska se när man är i Barcelona. Så den här resan blir en mat och solresa. Helt underbart, bara njuta och må gott. 
 
På kvällen kom släkten och grattade. Vi bjöd på Tom Kha soppa med vitlöksbröd.

Och kladdkaka alá Alexandra med bär och grädde. Mamma och Holger fick varsin smoothie med bär.

Här är min gulliga mamma som jag ska övertala till att sy lite inom kort. Tack för att du finns.

Tusen tack för alla uppvaktning idag med blommor, vin, pengar (till Linas Matkasse v 16) och presenter. Tusen tack även till alla gulliga ni som har skickat, ringt, sjungit, bloggat och messat så många och fina gratulationer idag. Ni gör alla dagen så mysig med alla fina och snälla ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0