Dax för utmaningen!

I julkapp så fick Henrikssons och Carlssons en utmaning utav jag och Henke. Ingen av dom visste vad eller när. Så i onsdags då var det dax. Det var många olika gissnigar både hit och ditt om vad det kunde vara. Med oss bjöd vi även våra vänner Per & Marina, men dom hade fått veta vars vi skulle men hade lovat att vara tysta. Det blev en helt underbar kväll med våra fina vänner och jag tror att alla var jätte nöjda och hade super roligt.
 
Det började med att alla skulle samlas hemma hos oss. Där bjöd vi på drink med tilltugg.

Det blev en kamp mellan tjejerna och killarna på Leos.

Roger är redo för att springa uppför röret med en foppa toffel. Killarna påstod att vi tjejer vann denna med fusk. Vilket vi genast gjorde en protest mot. Man måste som vanligt läsa instuktionen ordentligt bara.

Tigerrace, där killarna vann.....hm!

Sedanv ar det dax för middag och alla fick välja vad dom ville från Leos menyn. Det var gott med lite mat och ladda batteriet igen för dom tuffa utmaningar som skulle komma.

Till dessert bjöd jag på en cheesecake som jag hade gjort innan.

Cykelracet blev en tuff och hård kamp. Herr Carlsson tacklade fru Carlsson så hon ramlade vilket vi tyckte var lite fusk. Så här tog herrarna hem segern

Men det slutade med att vi hittade "skatten" och tog hem den slutgiltiga segern.
Så ännu en gång så är det bevisat vilket  det starkare könet är (fniss)

Sedan cyklade vi hem till oss igen där vi bjöd på kex, ost och lite snacks.
Eftersom Henke snart fyller år så ville jag ge honom hans present från mig och barnen. Det var ett årskort på 360 så vi nu kan börja träna mer tillsammans.

Men det var inte bara Henke som fick paket under kvällen. Per och Marika fick oxå ett paket av oss. Det var nämligen så att vi lånade deras mixer en kväll. Och vad händer? Jo, den går sönder. Så både jag och Henke sa direkt att vi ville givetvis köpa en ny till dom. Och jag visste att Marika hellre ville ha en stavmixer. Så gissa om dom blev överraskade när paketet var till dom.......men vi gillar ju att överraska (fniss)


Kommentarer
Postat av: Marika

Tusen miljoners tack för en otroligt härlig kväll!!!

Och stort tack för stavmixern!!!! Kramar till er båda!

2011-06-04 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0