Tjohoo!

Idag har Alexandra varit på begravning. Usch så jobbigt och tråkigt. Men det hade trots allt gått bra. Kim har varit duktig och sommarjobbat i veckan, ska även jobba nästa vecka. Sedan väntar ett långt och ledigt sommarlov för honom. Alexandra skall jobba 3 veckor och börjar nästa vecka.....sedan blir det även ledigt för henne.

Ledigt är det att få torsdagsstädningen är gjord. Tjohoo! Jag hann bli orolig att vi inte hade bokat idag....för dom dök aldrig upp.......men dom var bara sena. Så medans det städades och gjordes fint här hemma så var jag på klipp1 och klippte mig........det var jag värd! Vi har inte bokat något städ nu under sommaren men både jag och Henke nämde vid middagen....
-Kanske vi skulle boka upp städ trots att vi är lediga och har semester?........Tror att vi kommer att göra det, så himla skönt.

Tilde, Ida och Towa är ute. Alexandra är uppe och rensar i sin garderob. Kim har åkt iväg med sin pappa med husvagnen till Tarsnäs. Så här väntas det nu en bra film.

Imorgon blir det midsommarfirande med goa vänners sällskap. Det blir vi, Marina & Per, Lena & Björn, Annelie & Tomas och så alla barnen förstås från alla familjerna. Ett stort midsommarkalas med silllunch, grillmiddag och en massa massa lekar och glada skratt. Hoppas även bara att solen kommer på besök och värmer upp midsommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0