Oj, vilken värme!

Det är väl ingen som har klagat på att det har varit för varmt idag? För det betyder otur!
Men snacka om vilken värme.....jag klagar verkligen inte för jag älskar solen och dess värme. Jag njuter varje sekund. Jag mår så himla gott och glädjen och energin sprids.

Iallafall på jobbet var det väldigt varmt. Jag skämta med Ronny och sa att om jag inte visste att det var så enormt varmt ute skulle jag tro att jag har hamnat i klimateriet. Han titta på mig och skrattade.
-Hm, undra vad han tänkte?
Blev även erbjuden ett jobb idag av en kund som ofta bokar hos oss. Han var allvarlig och sa att jag skulle återkomma om jag var intresserad av att jobba på deras företag. Berättade ävend det för Ronny och han svarade denna gång.
-Han skämtar bara!
-Hm, undra hur han tänkte nu? Jag som trodde det var allvar........

Ringde och pratade med Kim och Alexandras pappa idag. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är så himla glad att vi är så vänner nu. Allt fungerar så bra och vi kan skratta och prata med varandra. Jag är så lycklig över det, och det menar jag verkligen. För jag vet att barnen mår så bra över det.
-Tack Micke!

Varmt och svettigt är bara förnamnet på hur det var på täningen idag.....tror aldrig att jag har svettats så mycket på träningen förr. Men nu blir det några vilodagar och det ska bli skönt.

Sedan hem och göra middag till barnen som var kvar hemma. Alexandra har nämligen åkt med sin klass på klassresa till Sundsvall. Där ska dom bada på Himlabadet, bo på Grand Hotell och sedan besöka Nöjeshallen. Det var en väldigt taggad tjej som klev på bussen kvart över 6 imorse. Och det kommer att vara en väldigt trött tjej som kommer hem imorgon......man vet ju själva hur det var, eller hur?

Men kvällen var inte slut där för ikväll var det nämligen dax för Junta hemma hos Kicki. Och jag tror att jag åt så jag nästan sprack. Det var så enormt gott det Kicki bjöd på. Grillat kött med grillade grönskar och alla dess tillbehör. Vi skrattade och surrade på tills Henke kom och hämta oss vid 23......oj, vad tiden gick fort. Men den gör ju det när man har trevligt. 

Kickis fina hästar.

Idag är det även en liten krabat som fyller år. Nämligen Alvin. Min lillebrors son fyller 2 år idag. Och självklart skall det firas framöver.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0