Det började i Lekparken för 2 år sedan....

Idag är det 2 år sedan som dessa gulliga tjejer fixade "ihop" vår vänskap med Henrikssons.

Som dom hade tjatat och gnatat på att vi skulle träffas, ses och bjuda varandra på fika. Men det blev aldrig av......
-Jo, vi hinner!
-Inte nu!
-Inte idag!
-Sen!
Tillslut var dom less på att ingen av vi vuxna tog steget och bjöd över dom andra föräldrarna. Så dom fixade ett eget fika "chokladkaka ala Tilde och Ida" och bjöd oss mammor och pappor till lekparken. Bara för att vi skulle få träffas och börja prata med varandra ordentligt. Och vilken tur att dom inte gav upp.....
.....för från den dagen har vi verkligen umgåtts. Vi har hunnit göra så mycket ihop. Vi har skrattat, gråtit, gjort äventyr, upplevelser,......och snart blir en Sundsvallstripp och en Italien resa. Ja, vi har hunnit göra så mycket......och det kommer att komma så mycket mer.

Och dagen till ära så flaggades det på bordet och skålades det i lite champange (fniss).  



Tusen tack till Ida och Tilde. Ni gjorde verkligen något jättebra! Vilken tur att ni inte gav upp. Tack vare er så fick vi chansen att lära känna dessa 2 underbara pesoner, Per & Marika! Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för att ni finns! Ni förgyller verkligen våra vardagar och helger på bästa sätt! Utan dig hade jag ALDRIG börjat förlänga mina naglar eller blekt mina tänder! Men du är så duktig på att berätta för mig att det är jag faktiskt värd! Tack gulliga du! Sedan har ni ju lyckats införa torsdags städning i vårt hus och hem och tänk nu i 2 år har jag helt plötsligt fått städhjälp, tack! Jag vet att ni alltid finns till hands för mig och min övriga familj, tack! Kram till dig min fina vän <3

2011-06-17 @ 07:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0