♥ Det Goda Värdskapet ♥

Idag hade jag anmält alla som jobbar i receptionen till en föreläsning om Det Goda Värdskapet, "Värdskap är konsten att få människor att känna sig välkomna". En väldigt bra föreläsning och jag är jätte glad att alla från receptionen kunde få chansen att vara med i dag.

Idag var det även dax för alla barnen att göra ett besök på staans bästa frisersalong, Klipp1. Alla blev klippta och fina inför examen och sommaren. Tusen tack gulliga Marina. Nästa vecka är det min tur.

Kim´s klass hade klassfest inför sommaren på Leos. Det är en bra klass med bra elever. Riktigt roligt att dom  alla vill hitta på något tillsammans en kväll, dom sista dagarna i 7:an. 

Farmor och farfar var på besök ikväll för att bla säga hejdå inför deras resa till Södra Sverige. Dom skall på en bröllopsfest i Skåne och sen till Göteborg och hälsa på Mattias med familj. Kusin Ellen ska sedan följa med farfars till Norrland, ska blir riktigt roligt.
Tack farmor för dom fina blommorna vi fick idag.

Och varsågod till Henke som fick en överraskning från sin snälla fru idag.
-Oj, vad jag skämmer bort honom (fniss)
Men han skämmer bort mig med, väldigt mycket!

PÅ tal om att skämma bort. Jag skämmer även bort mig själv ibland. För några veckor sedan så köpte jag denna apparat.....en Silk Epil 7, på vinst eller förlust. Men Braun har ju en kundgaranti "Pengarna tillbaka inom 60 dagar om man inte är nöjd". Men jag är nöjd, jätte jätte nöjd! Ja, jag är faktiskt mer än nöjd!
Vem vill stå i duschen och raka sig under armarna varje dag under sommaren? Vem vill ta bikinilinjen jämt och ständigt? Vem vill ha hår på benen under sommaren? Inte jag, och nu har jag nästan ingen kvar.......det blir bara mindre och mindre. Och det är nu snart 2½ vecka sedan jag rakade mig under armarna och det finns inte ens stubb........helt otroligt! Ja, jag säger det igen....JAG ÄR JÄTTE NÖJD! Jag kan varmt rekomendera att köpa en.

Kommentarer
Postat av: Marika

I like it a lot :):):)

Den perfekta maskinen för att slippa hår där man INTE vill ha hår!!!

2011-06-14 @ 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0