Bilder säger mer än tusen ord

Oj, har glömt bort att blogga....eller så har jag inte riktigt hunnit. Det har varit en bra vecka på alla sätt och vis och jag tänkte att mina bilder skulle få berätta det...

Bilder säger mer än tusen ord

Det började med att vi var på Allstars i Fredags och åt examensmiddag. Alltid lika roligt och trevligt att få vara samlad hela familjen. Det är ju för det mesta alltid någon som har planerat något annat......men direkt efter middagen smet Kim iväg till kompisar för att cykla till Falkträsket.


Lördagen var bra och den gjorde mig så glad. Fick ett sms av Marika. Hon hade läst tidningen. Och jag visste direkt vem såg låg bakom "blåsningen". Det började nämligen på examensmorgonen. Marina var gulliga och gjorde både jag och Tilde fina i håret. Medans hon gjorde Tilde fin så ville hon att jag skulle "dikta" en....

...till mentorna och bussbolaget som gjorde våra barns klassresa genomförbar till Sundsvall.
Klassen hade en jätte bra och roligt resa, framför allt minnesvärd.

....saken var bara den att jag oxå hamnde där. Tack gulliga Marina, det var gulligt gjort av dig.
-Klassen var värd denna resa!

På lördag fick vi även sköta detta charmtroll......känner ni igen honom?

Efter lördag kommer söndag och då träffade vi ett annat charmtroll. Nämligen Alvin som fyllde år för några dagar sedan men nu skulle firas. Min lillebror har flyttat och köpt ett nytt hus. Det var jätte fint där, och vilken stor tomt.
Självklart finns det hästar på gården.
Alvin öppnar sina paket.

Farmor/mormor med 3 av barnbarnen i soffan.

Måndag, tisdag och onsdag var det träning som stod på schemat. Men då kändes mina armar som spaghetti armar igår oxå. Jag och Marika skrattade åt bådas flås igår (fniss) Extra kul var att få se lillebror på 360.....kan vi inte köra ett pass ihop? Det skulle vara kul.


Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, jag har nog aldrig kännt mig så seg ett pass som den gången! Phuu!!!

Men till veckan kör vi igen eller redan på söndag kanske..?? Kram

2011-06-24 @ 08:49:13
Postat av: Svea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 05:32:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0