Ännu en underbar och varm dag!

Vilken värme. Hoppas verkligen den har kommit för att stanna. Det är så härligt att det även är så varmt på kvällarna. Helt underbart. Helt underbart var det oxå att komma hem idag och det var Torsdagsstädat och fint. Vi verkligen njuter av att ha städfirma varannan vecka. Det är värt varje liten krona. Vi får tid till annat, och framför allt mer tid till att njuta och bara må gott istället.

Så istället för att städa efter jobbet idag så bjöd Denise över mig till huset i Hjoggböle. Det ligger verkligen hur fint till som helst. Vilken fin miljö och sjön som utsikt, inte helt fel. Fick även en rundvandring inne i huset som dom håller på att renovera. Tummen upp! Det kommer att bli jätte fint och bra. 

På vägen hem så kommer jag på att jag skulle kanske prova att tvätta bilen i tvätthallen på Volvo........nämde det efteråt till Henke (fniss) Annars skulle han bara säga att han fixar det själv. Både jag och Tilde var stolta.....vi fixade det......bilen blev jätte ren.

Nu ska jag åka och hämta Alexandra som kommer hem från klassresan. Det ska bli jätte kul att få höra allt dom har gjort. Så kram på er och ha en underbar sommarkväll.

Kommentarer
Postat av: Marika

Kraaam till dig me'

2011-06-09 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0