Vitbergs, festivalen och mammas stuga.

Vitbergsbadet, festivalen och mammas stuga fick besök av oss förra veckan. Jag har bara inte bloggat om det. Men nu kommer det bilder. Bättre sent än aldrig.

Det var hur varmt som helst på vintebergsbadet. Och dessa fina glass troll vad givetvis med.

Festivalen bjöd på vackert väder och goda vänners sällskap. Både för stora och små.


På torsdagen orkade vi inte åka och bada utan det blev ett besök i mammas stuga. Det var jätte mysigt.
Ellen och Tilde myser i hängmattan.

Picknick på gräsmattan.

Wolf tyckte det var skönt att få sig en dusch i värmen av Ellen.

På kvällen så var jag inbjuden till Company Line. Med mig tog jag Henke och Marika. Där bjöds vi på grillat och smått och gott som hör till en middag.

Vi åkte sedan vidare in till festivalen för att möta upp Perra. Som hade varit och ätit med sitt jobb. Där hade jag och Marika turen att bli bjudna på vin. Tack! Sedan gick vi upp mot scen för att se och lyssna på Hammarfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0