Hoppsan Tomten kom visst tidigt i år!

Ja, jag tror verkligen på tomten....eller? Men i år kom den tidigt (fniss)

Men dagen började med att vi packade fika och lunch och åkte till Byske med Ellen och farmor. Med som sällskap på plats var även Denise och Alva. Även Cissi och barnen gjorde oss sällskap. Tror minsann att jag har bränt mig på näsan, den känns röd och lite öm. Alva började direkt att spana efter "sin" nyckelpiga.
Och Henke får äntligen njuta av sol, bad och SEMESTER som alla vi andra.

Tilde och Ellen gjorde några flygande hopp.


Men nu tillbaka till tomten som kom tidigt i år......eller var det Henke hou hou (fniss) Jag har fått så många fina saker av honom idag. Det började med att jag fick 4 st rosé glas (det blev IITALA) som jag och Marika har letat land och rike efter. Dom är såååå fina och jag är så glad.
När ska vi inviga dom Marika?

Men jag fick dessutom 2 st jättefina Filippa K skålar.
Som snabbt fylldes upp med ostkrokar och popcorn inför kvällens film.

Och inte nog med det jag fick dessutom nya utemöbler på framsidan.
Henke passade då även på att spola av altan så det blev extra fint.

Det var ju det jag sa......tomten kom tidigt i år.

Hihihih det är ju lustigt. Innan jag har skrivit klart inlägget så kommer Denise, Marina och Per över. Så glasen är nu invigda. Som ni förstår så kämpar jag att även Marina skall börja tycka om rosé. Och det är på god väg.
Kul att ni kom förbi.
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Och vilka fina möbler, glas och skålar du fått!!! Ska bli trevligt att få skåla med dig i dessa vackra skapelser och säkert smakar drycken bara ännu godare...? Tycker att det var en bra ide du kom med angående glasen ifall du inte ångrat dig...? Vi syns och hörs snart, vännen!

2011-07-12 @ 11:21:37
Postat av: Anneli

Vilken snäll tomte du har ;)Jätte fina sker du har fått,& det är du väl värd :)Kramis

2011-07-12 @ 19:20:57
Postat av: Mamma

Va redan nya möbler??

2011-07-21 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0