Storforsen, så otroligt fint!

Till morsdag fick mamma en blomma och ett kort där det stod att hon skulle få åka till "Storforsen med picknick" med mig i sommar. Mamma hade nämt att hon ville åka dit så jag tänkte det var en bra upplevelse att ge bort.

Under veckan har min bror och hans kvinna varit här och imorse messade jag honom och frågade om dom hade några planer. Till svar fick jag:
-Storforsen?
Så med på morsdagspresenten trippen blev det en bonus, Tilde samt min bror och Birgitta. Och det var ju bara trevligt.
Det var så mycket finare i Storforsen än jag trodde att det var. Så vackert, så underbart fint. Jag visste inte heller att man kunde bada längst upp på berget, så läckert. Jag visste inte heller att det var Nordens största fors.
 
Tilde, jag och min älskade mamma.

Gissa om det var en tjej som njöt av all forsen och all fin natur som hon kunde fota.
Vår egen lilla paparazzi.

Stockholmarna, Broder och Birgitta.

Tilde doppar fötterna. Nästa gång tar hon badkläderna med sig.

Sedan gjorde vi ett besök i kyrkan som har forsen som utsikt från altaret.

Tusen tack till er alla för en jätte trevlig dag.
Och ni som inte har varit till Storforsen kan jag verkligen säga:
-Missa inte att åka dit.
Det var så vackert och fint. Ett helt fantastiskt ställe att få upptäcka och strosa omkring på.  


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, så kul att han säger till när han ska åka upp :( Men fin ser den ut att va :)

2011-07-18 @ 21:04:22
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0