Middagar med goa och fina vänner.

I onsdags var vi i Byske på badet med familjen Carlsson. Och självklart var detta söta charmtroll med oss på badet. Här ligger Lucas och läser Norran.

Sedan hade vi äran att vara bjudna till Brinkmann och hans familj i stugan. Det går inte beskriva hur underbart och fint det är där.
Med oss hade vi en lykta som jag hade gjort till dom som tack för att dom är så fina.

Ja, jag är verkligen avis. Vilket läge och vilken enormt fin stuga.
-Ja, vill å ha!

Henke och barnen fick även prova på att fara en sväng med deras vattenskoter.

Sedan bjöds det på skumpa och grillat. Ni kan ju tänka er vilken god mat man blir serverad när Tyske Kocken lagar middag. Gissa om det var gott? Svar ja!

Igår messade Marina och frågade om vi ville åka upp till Vitbergsbadet tillsammans med henne och barnen. Självklart ville vi det. Det var riktigt varmt och skönt. 
 
Och även den kvällen hade vi äran att bli bjudna på middag. Och det var minsann lika gott. Tusen tack Per & Marina! Sedan blev det poker och mitt i alltihopa så vart det rensning av 3 laxar. Inte helt fel att ha i frysen. Smaskens!


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, jag vill oxå ha en sån stuga!!! Verkar superfint där ute!

Ses i kväll:) Kram

2011-07-22 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0