Examensfest för fina Alexandra!

Idag på dan har jag bara "varit". Henke och Alle jobbade, Kim och Tilde kom hem först efter 2 från farfar´s stuga. Så jag passade på att göra lite smått och gott på förmiddagen för att sedan setta mig hos Denise på altan och sola. Bara njuta av solen och värmen, så underbart skönt!

Efter middagen så började vi duka och pynta för sommarens examens fest alá Alexandra. Har man gått ut 9:an skall det självklart firas lite extra. Och idag var det en lämplig sommarkväll att bjuda in till att fira henne, vår fina tjej. Och det är hon om någon verkligen värd!
Så när alla gästerna hade kommit så var det dax att öppna "skumpan" ala Pommac.
och hälsa alla gästerna välkommen.

Till en sommarfest hör självklart jordgubbswiss, det är så gott! 


Dom fina kusinerna........och Wolf

Alexandra sitter med alla sina presenter från gästerna.

Pengar, berlockarmand, 3 st berlocker och en jätte fin blomma. Tusen tack gulliga ni!

Efter all firande så kom Per och Marina förbi. Vi var just på väg till Henriksson´s.
Så dom hängde med dit. Vi satt och surrade en stund i deras nya utemöbler, jätte fina!

Sedan var det dax för Henke och Perra börja måla uterummet.
Under tiden satt jag och Marika kvar ute och surrade. Det var en riktigt mysig sommarkväll. 


Kommentarer
Postat av: Marre

Ni är guld värda !!!

Kram

2011-07-08 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0