Bananbåt och Taspas

Idag var första gången på 1½ vecka som jag åkte iväg och tränade. Ja, jag har verkligen legat på latsidan, jag vet. Hm, har för mig att jag skrev att minst 2 ggr i veckan......men nu är jag på gång ingen, eller? Sommaren är kort och jag hinner träna till hösten och vintern. Men jag beundrar verkligen ni andra som håller igång och tränar. Själv tror jag att latfia har väldigt lätt att övertala mig när det är soligt och varmt. 

Iallafall så efter jag hade tränat klart så fick jag ett sms om att idolkollo gänget var nere vid älven och körde bananbåt, samt badade. Så jag prommade i rask takt ner dit och fick se ett väldigt glatt och fnittrigt gäng.


Tilde och några tjejer passade även på att hoppa i i älven och bada en stund.

Jag och Henke åkte sedan över till mamma i stugan och bjöd henne på Tapas. Mmmmm, så gott det är!

När vi sedan kom hem så gick vi över till Denise och Erik för att hämta Ikea leveransen som jag hade beställt.

Henke är fortfarande kvar där och hjälper dom att få upp några skåpar i tvättstugan. Det var mer jobb än dom hade trott. Det var mycket som "jävlades" med rör från fjärrvärmen mm.  Hoppas att det gick att lösa på ett bra sätt. Det kommer att bli jätte fint när det är klart. När Henke kommer hem blir det filmmys i soffan.
Imorgon väntar en dag med ny äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0