Våfflor hemma hos älskade mor.

Idag åkte vi allihopa hem till goa mamma. Jag bjöd även dit lillebror Andreas. För här skulle det bjudas på våfflor med glass och jordgubbssylt, mums.
Jag ville verkligen åka dit och krama om mamma. För imorgon ska hon in på operation för knät. Och jag vet att hon är orolig, men det kommer att gå bra. 
-Lycka till Kram, på dig mamma!
Det var länge sedan jag gräddade så många våfflor som idag......men det var trevligt och framför allt mysigt. Vi satt allihopa inne i vardagsrummet och smaskade på våfflorna samtidigt som vi tittade på skidor i tv:n.

Även fina Wolf var med....fick dock ingen våffla.

Sedan hem och laga middag. För både jag och Tilde hade en tid att passa. Tilde skulle följa med en kompis på innebandy match och jag skulle följa Denise på Core pass, flämt!
Men det är verkligen skönt efteråt, när passet är över. Jag ska nog inte nämna att det var gott med kaffe & "kladdkaka" efteråt......mums!

Imorgon kommer juntan hit och det kommer att bli extra trevligt. För vi kommer att vara 4:a stycken igen.......

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

mmmm gott

Wolf fick smaka en våffla av mig ;D

Kram på er

2011-01-16 @ 22:50:11
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0