En trevlig lördag

Lördagen började med att Lena och Björn kom förbi och drack morgonkaffe med oss. Allltid lika trevligt med vänner som är pigga och är ute och går så man får bjuda på lite morgonkaffe.

Sedan åkte vi in till stan och lunchade med Henrikssons. Ja, självklart han jag med lite shopping oxå bla nya 2 klänningar som nu hänger i min graderob så fint. 
Den randiga och den jag har på mig på bilderna nedan.

På kvällen var vi hembjudna till Marika och Perra på 3-rättersmiddag.
Det började med en god välkomstdrink med tilltugg.

Sedan bjöds vi till bords och det var så enormt fint dukat.
Förrätt, varmrätt, dessert, kaffe & avec , allt var jätte jätte gott.
  
Kvällen bjöd även på hockey och dansmusik. Ja, ni läste rätt dansmusik.
Vi måste ju börja lyssna på sånt nu när vi ska gå buggkurs inom kort.
Men kvällen bjöd dessutom som vanligt på enormt mycket skratt och surr.
Och vilken tur att Henke är gift med en människa (fniss). Hur tänkte han nu?

Vi hänger en stund i baren.

Sedan spöade vi killarna regält i "med andra ord". utan att skryta så vann vi  tjejer alla 3 gångerna.
Killarna kunde inte fatta att vi är bäst, dom tror bara att vi har tur.

Sedan måste jag visa detta 2 tappra tjejer. Dom är så sjuka, stackarna.
Men dom kämpade på och hade en egen liten myskväll uppe.
Tur i oturen att dom är sjuka samtidigt.

Och som vanligt i trevligt sällskap så går tiden alldeles för fort. När klockan var närmare 2 så började vi traska hemmåt.
Det var en jätte trevlig kväll, med jätte god mat, i ett jätte trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: marika

Tusen, tack för den trevliga kvällen! Hihihi....ja, vilken tur att du är en människa Jenny :) :)

Kramen

2011-01-09 @ 18:55:50
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0