Soffan är vekligen skön att lata sig i.

Hm, vad är det för fel med att ligga i soffan och äta ostkrokar? Jag älskar att ligga i soffan......och äta ostkrokar. Och inte vilka ostkrokar som helst. Det ska vara några speciella. Nämligen dessa 2 sorter nedan.
Och jag har nog inte heller förstått det där med att dela med mig.......för ooopps så är påsen slut. Var det någon som ville smaka? Ooopps!
 
Men nu har någon, nämner inget namn. Ingen nämd ingen glömd. (fniss) Bestämt att nu ska det börjas träna. Här ska det inte latas i soffan med en påse krokar längre. Här ska det svettas och flämtas. Hm!
Okej, jag är ju inte en dålig vän så jag hänger väl med......för din skull (fniss)

Men jag tycker iallafall att soffan är skön.......speciellt efter träningen (flämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0