Singel!

Då var man singel igen då! Fast bara över en natt.....
Henke har åkt till en mässa i Jönköping. Men enligt Kenneth på jobbet så är "mässa" bara en täckmantel......För på den tiden han jobbade som säljare och sa att han var på "mässa" så betydde det att man var med grabbarna i baren hela natten lång......Hm! Hur tänkte han då? (fniss) Inte min Henke inte! Han är på mässa.....tror jag iallafall (fniss)

Iallafall så har jag varit och hälsat på älskade mor. Hon såg piggare ut idag än igår. Skönt att se. Och det verkar som om den här knäoperationen blir bättre än den förra. Hoppas verkligen att hon ska slippa ha så ont som hon har haft.

Idag när jag kom hem från jobbet så var det så fint hemma. Alexandra hade gjort allt. Och då menar jag verkligen allt. Det var bara att sätta sig ner vid dukat bord. Hon är så himla gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0