Så himla kul & trevligt

Vilken otroligt rolig och trevlig dag det har varit idag. Jag tar det från början så att ni hänger med:
Under hela dagen har jag stått på en mässan på Scandic.
Här är Aurum & Daggdroppens monter.

Som Ronny säger:
-Sånt här tycker du är kul!
Och det stämmer jag tycker det är hur kul som helst. Jag älskar att stå på mässa och visa upp och berätta vad Aurum har att erbjuda. Och extra kul är det när det kommer fram folk och berättar hur fint det är på Aurum.
Nu var det tråkigt nog väldigt lite besökaren på dagens mässa. Håller tummarna för att det kommer mer folk imorgon. En som kom och besökte mässan var Alexandra. Hon ville direkt prova på att köra en Segway.

Och då kan man som mamma inte vara sämre. Och det var hur kul som helst.
Innan man får köra iväg så måste man kunna hålla balansen på att gasa och bromsa utan att hålla i med händerna.

Men dagen hade ju bara börjat. För när mässan stängde så bar det iväg till BUGGKURS. Tjohoo! Jag säger bara att det var verkligen årets julklapp förra året. För att göra liten historia kort. Vi tjejer (Lena, Marina, Marika & jag) kom överrens om att ge våra karlar en buggkurs. Och det var väl inte riktigt vad dom hade önskat sig (fniss)
Idag var det då äntligen dax för att få svänga våra lurviga. Och jag säger bara:
-Det vad hur kul & trevligt som helst!
Hihihih, vem vet? Kanske vi tjejer får en fortsättningskurs i Alla Hjärtandags present?

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, önskar så att vi också hade kunnat vara med!

Men ni får ta och undervisa oss ALLT som ni har lärt er till helgen! Läängtar!!!

Kramen

2011-01-27 @ 17:45:31
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: lilian

Ska bli kul att se när ni visar upp det ni lärt er. Lycka till med fler försök!Kram

2011-01-27 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0