Veckan har just börjat

Så där ja, då har en ny vecka tagit form.

Vilken underbar måndag det har varit. Veckan började med att jag fick 30 min nacke & ryggmassage på Daggdroppen-SPA. Helt underbart!

Sedan hade jag ett inbokat lunchmöte med en Nina som har börjat jobba på Bolar. Alltid lika trevligt att få en pratstund med denna kloka och intensiva kvinna. Hon kan så otroligt mycket. Och idag fick jag även höra att jag hade kunnat ringa henne när jag fick panik med att sy in min brudklänning. Hon kan verkligen allt, och då menar jag allt!

När jag kom hem så var det dukat och bortstökat. Tack gulliga Alexandra. Så det var bara att laga till middagen och hinna få en pratstund med barnen. Sedan iväg på träning med Denise och Veronica. Pust! Idag var det jobbigt, men skönt för kroppen. Kim åkte iväg till Vitbergsbacken för att åka slalom.

Henke är hos Henriksson´s och ser hockey. Själv dissar jag hockeyn ikväll. Förlåt Marika! Men jag blev helt slut efter träningen......flämt och flås.
Jag avslutar kvällen istället med tvtittande i soffan med barnen. Givetvis med en god kopp te.

Kommentarer
Postat av: Marika

Du är förlåten<3

kram på dig!

2011-01-31 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0