Jag orkar inte bli arg!

Är det någon gång som jag kan bli väldigt irriterad och riktigt jäkla förbannad är det när personer ljuger, eller när personer gör allt för att jobba i motvind. Hur tänker dom? Hur orkar dom? Förstår mig inte riktigt på sådana personer. Idag hände det igen.......
Men jag kommer inte att ge mig. Det har jag lovat dig. Det var din sista vilja!

Nog om det. Tur att jag är tjurig, men jag orkar inte bli arg längre. Jag orkar inte slösa energi på personer som inte behöver min energi. Men jag skulle vilja ge energi eller rättare sagt min röst till min fina vän Marika som har tappat sin röst. Det har aldrig hänt tidigare att hon har suttit tyst en hel hockeymatch. Men idag hände det. Och jag saknade verkligen den där Marika som brukar heja och vråla sittandes i soffan.
Hm sittandes.....det brukar nog vara mer ståendes hihihih
Marika vrålar JAAAAAAAAAAAA! Bilden är från vår tripp i Stockholm.

Imorgon är det mässa på Scandic hela dagen. Sedan börjar äntligen buggkursen. Det kommer att bli hur kul som helst. Jag längtar nog mer än Henke gör.....men han längtar han oxå. Men kan bara inte riktigt erkänna det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe, slösa inte din energi på någon som redan bestämt

Sig för att vara otrevlig! Jag läääängtar oxå efter min röst!!!!

Det var hur jobbigt som helst att inte kunna skrika ut sin ilska och glädje precis som jag brukar göra! Kram

2011-01-26 @ 07:57:24
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0