Hockey i Svensk Cater logen.

Ännu en gång så bjöd Svensk Cater in till en hockey kväll med middag & valfri dryck. Med mig skulle få ta med mig 2 vänner. Och när det gäller en match som den igår SAIK mot Luleå då vill man ju inte missa den. Och vad passar bättre än att då sitta i en loge, äta gott och säga skååååål, eller var det måååååål?

Med mig denna gång var Marika och Denise.

Med på bild skulle självklart även Maria och Mattias vara. Dom som hade ordnat kvällen.

Det är 2 st helt underbara och givmilda personer. Som verkligen är guldvärda. Tusen tack till er båda för att ni bjuder in till en trevlig hockeykväll, ni är för gulliga!
Maria delade även ut stress puckar i logen.....hihihi undra varför?

Sedan berätta och grattade Maria mig. Hon hade läst om mig i Aftonbladet.......kvinnor under 40 som tjänar bäst i din kommun.....jag tycker själv att alla dessa artiklar är ett stort tjoller och pladder......men lite tråkigt att jag denna gång missade att själv läsa det (fniss). Hade varit roligt och se vad det stod. Jag vill dock verkligen tillägga att man får ta sådana artiklar med en nypa salt. Och att man ska verkligen inte tro på allt man läser i tidningen.........
Hihihi fick en rolig ide idag. När ska dom skriva en artikel om...kvinnor som shoppar mest i din kommun......då vet jag vilka som kommer att platsa dom översta placeringarna......(fniss)
Sedan sa Maria en annan sak som verkligen stärker en som människa:
-Jag beundrar din styrka och allt det du har gått igenom. Du är en stark person. Fast du har gått igenom så mycket så finns det alltid en sådan glädje hos dig. Du har en sådan glimt.

Och det är ju alltid roligt att höra. Och är det något jag har lärt mig genom åren som har varit enormt svåra och jobbiga för mig så är det verkligen:
-Lev i nuet - livet går inte i repris - bandet går inte att baka - ta vara på dagarna som finns - njut av det fina man har - och minns det fina som fanns igår -

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina ord att få höra. Så sanna ord...ibland dock svåra att ta till sig. Kram

2011-01-23 @ 19:59:00
Postat av: Marika

Tusen tack för att jag fick följa med på en trevlig hockeykväll i logen! Kram

2011-01-23 @ 20:39:45
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0