Hm, vad ska man hitta på idag? Taxichaffis kanske.

Jag är ledig denna vecka oxå och det känns inte helt fel. Med andra ord så är jag väldigt nöjd och glad. Här ska det verkligen njutas av ledigheten in i det sista.
Men idag har jag nog mest fått vara en typ av taxichaffis, men jag klagar inte det har varit ganska trevligt. Först skulle Kim och William till Vitbergsbacken igen (dom var där även igår) Men dom har så enormt roligt, så jag skjutsar dom så gärna

Tilde hon åkte med Elina till Örjansbadet och följde henne sedan hem. Så Henke är och hämtar henne. Han har tagit över kvällspasset på taxifirman (fniss)

Alexandra skulle skjutsas till en kompis i Skråmträsk. Och vi fick en trevlig tjejsnackar stund i bilen, trevligt. Vi han prata om både det ena och det andra.

Sedan har jag hunnit sitta och surra av mig hemma hos Denise över en kopp kaffe. Alva är ju för härlig:
-Men Hallå Hallå!
Det är så gulligt när dom små börjar prata......
Imorgon blir det en sväng på stan för jag och Denise. Shopping? Självklart och säkert lite kaffe på CK om jag känner oss rätt.

Sedan var det dax för att åter ta tag i taxikörandet igen för då skulle killarna ha hämtning från slalombacken. Men om sanningen ska fram så gjorde jag en tvär sväng upp på Solbacken.... det var liksom på den vägen......iallfall åt samma håll.......men dock lite längre upp på "backen"

Som avslut på denna dag så åkte jag och Marika in till bion för att se Svinalängorna. Det var en jättebra film, en riktig tankeställare hur en del kan ha det........och givetvis så rann det tårara på både jag och Marikas kinder. Vi är ju liksom lika känsliga i det fallet. 


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för biosällskapet! Det får vi göra om fler gånger...

Kram

2011-01-03 @ 21:14:04
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0