Hipps Vipps

Har pratat med Tilde på morgonen. Dom har roligt och är ute med hundarna på prommis. Kim och hans kompisar har lanat hela natten lång så det blir nog en tidig kväll för dessa killar. Kim och Jonte var sugna på att åka slalom men det blev lite tokigt på grund av att jag inte hade någon bil hemma så jag kunde skjutsa dom. 
Henke var nämligen uppe på Edda och kolla på en tävling.

Jag, Marika och Alexandra åkte in till stan. Idag var det verkligen Alexandras dag för shopping. Hon hittade en jacka, 2 par jeans, 1 tröja och 2 st halsband. Själv hittade jag bara en dagcreme, självklart tror jag på antirynk, eller? Och blommor till mamma som fyller år.

Hipps Vipps så satt vi sedan uppe på ladan och såg SAIK vinna mot Djurgården. Ännu en spännande match som avlsutades med straffar. Jag och Alexandra fick följa med på Perras biljetter och Perra följde med på farfars biljett. Det är tur att man kan göra byten med varandra. Och tusen tack för att vi följa med allihopa.

När vi sedan kom hem så var det inte annat än mat som stod på schemat. Vi var alla vrålhungriga. Det blev pommes och lövbiff med kall bea. Mums!

Vem har sagt att lördagskvällen var slut. Hipps Vipps så satt vi inne på bion. Det blev The next three days.  Den var över 2 timmar lång.

Vi åkte hem efter bion och Hipps Vipps så lång vi alla i sängarna och sov som stockar. Skönt med en relativt tidig kväll, för att vara lördagkväll så att säga.
 


Kommentarer
Postat av: marika

Hihihi...såå söta karlar vi har som dansar med varandraså fint! Ni får nog bli våra alldeles egna speciella danslärare eftersom vi nog inte kommer att kunna gå kursen...Vi får hitta något annat som vi kan gå tillsammans framöver....

Kramen

2011-01-30 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0