Fredag med lite smått & gott

Helgen började med att jag skulle få komma till min absolut favvo frissörska, Marina på Klipp1.
Hon skulle ännu en gång ta sig ann mitt hår och försköka göra något åt det. Och som alltid är man lika nöjd och glad när man går därifrån. Och som frissärska har man även ett ansvar att följa sina kunder på lunch efter att dom har klippt sig (fniss)
Så jag, Marina och Denise lunchade tillsammans på Coasters. Gott gottigott.

Mätta och nöjda gick vi in till CK för att shoppa loss. Båda jag och Marina hittade fina täckdressar, till fyndpriser på 20% rabatt på priset samt bonus.

Fredagskvällen bjöd sedan på kaffe hemma hos våra vänner Lena och Björn. Där blev vi sittandes i några timmar med Lenas nya vän......Iphone. Men förutom kaffe bjöds det även på härliga skratt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0