Dagens ros(or)

Idag måste jag bara säga att dagens alla röda rosor går till min helt underbara och gulliga dotter Alexandra. Hon har verkligen skämt bort mig både igår och idag. Det är så fint och bortstökat när man kommer hem. Det finns INGET att göra, allt är gjort. Det var så bortstökat och fint. Och idag efter min och Denise hårda dubbel träning så fanns det parisare färdigt, bara att äta. Kaffe var klart så det var bara att trycka på knappen. Hon har gjort allt utan att jag har bett om det.
Ni kan ju tänka er en mamma som har blivit jätte glad.

Idag innan träningen var jag förbi mamma. Idag var det mycket surr bland damerna som ligger där. Man märker att alla börjar bli piggare. Roligt att se. Idag har mamma även fått prova på att gå i trappen.....kan tänka mig hur ont det måste göra.

Snart kommer min älskade karl hem igen. Sitter just nu på flyget. Längtar jätte mycket efter honom. Singelliv är inget för mig. Det räcker med detta dygn 1 gång / år. För han åker ju alltid på den här "mässan".....eller vad man nu skulle kalla den (fniss)

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, det var verkligen snällt och gulligt gjort av Alexandra!

Man blir så glad och varm i hjärtat när man blir överraskad på det viset av sina barn!

2011-01-21 @ 19:51:25
Postat av: Alexandraaa

men vad du är gullig mamma<3<3

älskar dig!<3

kramkram :)

2011-01-28 @ 20:37:44
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0