1:a arbetsveckan avklarad!

Så där ja! Då är man in i vardagen igen. Första arbetsveckan är avklarad. Det har faktist gått väldigt bra att vända tillbaka dygnet. Bättre än jag trodde. Jag och Veronica har varit ute och gått 2 kvällar den här veckan. Och vad hittade vi i snödrivan när vi kom tillbaka om inte denna lilla guldklimp.

Sedan har vi denna gulklimp som har haft namnsdag (Frideborg) i veckan. Och det skall ju tydligen firas enligt min farmor. Hon firade alltid mig på namnsdag. Och ni som känner mig vet ju att jag älskar traditioner. Men det blir bara en liten grej man får. Tilde fick en sovtröja med MAOM. Hon älskar verkligen dom godisarna.

Grattis även till min älskade mamma som även hon hade namnsdag. Tilde har nämligen fått Frideborg efter henne.

Imorgon blir det klippning och en sväng på staan. Om jag kan gå efter den här tränings veckan? Vem vet? Det kanske blir soffan......och en skål ostkrokar. Smaskens! 

Kommentarer
Postat av: Marika

När det gäller shopping tar du dig nog iväg trots

Träningsvärk skulle jag tro ;-)

Kram

2011-01-13 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0