10 årsdag firande och vinst!

Lördagen innehöll verkligen både det ena och det andra.

Den börjde med att jag och Henke åkte in till stan och gjorde lite av det som man gör inne på stan.....shoppar. Både jag och Henke hittade varsin skidjacka, nu är det bara att spänna fast slalomskidorna.

Sedan lunchade vi och tippade trav tillsammans med Perra & Marika. Jag och Marika hoppas lika mycket varje gång att vi ska få vinst, var ett tag sedanvi hade turen på vår sida. Men inte denna gång heller gick hästarna som vi ville. Däremot så lyckades Henke & Perra att få in sitt gemensamma system, igen! Ett stort grattis och ett hurrande till er.
-Det var ni verkligen värda!
Men jag och Marika kommer inte att ge oss. Nån gång ska det väl vara vår tur oxå.

Idag skulle vi få äran tillsammans med Denise & Erik och vara med och fira Roger & Veronicas 10 årsdag tillsammans. Vi träffades hemma hos dom på en fördrink. Där skulle dom få ett paket och ett litet minne från sin dag från oss, Denise & Erik. Och vad passar bättre om inte ett hjärta. En jättefin form som man kan ha som skål, ljusbricka eller i ugnen som pajform.
 
Sedan kom taxin som skulle ta oss till Allstar. Där skulle vi (se matchen och) äta gott.
Och äntligen var det någon som ville ta Allstar megaplate. Man måste nämligen vara minst 2 personer som beställer den. Och den var verkligen mega....men gott var det.


Det finns inget stopp i dessa 2 karlar. För efter varsin entrecote så beställer dom in varsin stor Milkshake
Fattar inte hur dom orkar? Själv var jag jätte mätt.

Kvällens brudar säger:
-Skkkålll! 

Tusen tack för en trevlig kväll. Och tusen tack för att vi fick vara med och fira den med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0