Vilka gulliga karlar vi har, vi är nog allt lite bortskämda!


Lördag för oss betyder sovmorgon och ett besök på staan. Så även denna lördag. Först lite shopping sedan lunch med Henrikssons för att tippa trav. Trav. Nämde jag ordet trav?!? Hallå! Att jag och Marika tippade på travet i lördags ska vi inte ens nämna.......eller igentligen om man ser från det andra "hållet" så gjorde vi det väldigt "bra"....eller hur Marika (fniss) Hur lyckades vi? Fattar inte hur det gick till......

Sedan blev det hockey hemma hos Henriksson´s. Och pricken över i:et idag, våra karlar ville bjuda oss på middag. Så jag och Marika satt i kvar rummet, vi fick inte hjälpa till. Inte ens komma in i köket. Men vi kunde ju inte låta bli att ta några kort.
Här dukas det fint och hackas lök.

Henke fixar rödvinsåsen och Perra hackar sallad.

Det som serverades var marinerad fläskfile, rödvinsås och potatiskaka med Halloumiost.
Maten var verkligen hur god som helst.

Sedan blev vi serverade dessert, kaffe och likör.

Marika, det är väl lika bra att vi erkänner. Vi är verkligen bortskämda. Och vi har ju värdens gulligaste och påhittigaste karlar.........tror att dom tycker om oss. Eller vad tror du?
Hm, nu ligger väl "bollen" verkligen hos oss.
Men som man säger:
-Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.


Kommentarer
Postat av: Marika

Trav..??!!Hörde jag ordet trav..??

Näe, jag trodde väl inte det heller. (Fniss)

Vi får väl villigt erkänna att vi är lite bortskämda :) Dom är verkligen för goa våra underbara och fina karlar <3 Men precis som du säger "den som väntar på någonting"....

Tusen tack för gårdagen, lika trevligt och lika sent som alltid...

Kram kram

2011-02-06 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0