Oj, vad helgen har gått fort!

Vaför är helgen så kort och veckan så lång? Borde verkligen vara tvärtom.
Det har som vanligt, eller för det mesta, varit en toppen helg. Och jag gör väl som jag brukar göra. Jag tar det från början......som i sagornas värld (fniss)
Iallfall fredag var mer än bara shopping. Det var även då som jag och Marika skulle få "rulla bollen" vidare till våra karlar. Eller rättare sagt dom skulle få sin Alla Hjärtan dagspresent.....Mensnight. Först grymtade dom lite om att dom fick minsann inte följa oss på Ladiesnight, men vi skulle minsann följa dom på Mensnight. Men dom förstod snabbt varför....hihihih
Våra fina och underbara karlar väntar på att föreställningen skall börja.

Efter showen så bjöd jag och Marika på kex, ost och VB-paj hemma hos oss.


Det blev en trevlig kväll in på småtimmarna. Så nu ligger "bollen" hos våra karlar igen. Men vi vet att den kommer att rulla tillbaka till oss igen efter den 19 mars. För då ska dom bjuda oss på en "underbar upplevelse" Hm, lite nyfikna är vi nog allt. Eller hur Marika?

Lördagen började med sovmorgon och sen frukost. Sedan styrde vi in mot stan för lite shopping och lunch med Henrikssons. Och det blev fler gäster vid lunch bordet, Carlssons kom oxå, trevligt! Ni vet ju vars vi finns på lördagar, bara att komma förbi.

Hur travet går för jag och Marika ska vi inte ens slösa tid på att skriva ner, usch!
Hur svårt kan det vara för hästarna att springa rätt? Med andra ord, som vi tippar!

Efter stan så bjöds vi hem till Henrikssons på hockey och middag. Det blev grekisk pytt alá Marika, som vanligt super gott! Och till underbara vänner vill man ge något fint. Inte en blomma denna gång utan något annat.....hm....funderade ett tag. Sedan kom jag på vad jag ville ge. Jag har dom själv och jag bara älskar dom. Och jag vet ju att det brinner ljus i varje hörn även hemma hos Henriksson´s. Eller som Perra sa, man kan även använda dom som såssnipa. Alltid bra med flera användningsområden (fniss)
Vi satt och kollade lite hotell inför vår Italien resa. Men det blev inget bokat. Vi pratade även om att vi skulle göra en Italien kväll med mat och självklart italienstvin. Kvällen avlsutades med att även Per & Marina kom förbi och satt och pratade en stund.

Kommentarer
Postat av: Marika

Tusen tack för en jätte trevlig helg! Och ett stort tack för de jätte fina ljuslyktorna! De brinner så fint! Vi måste sätta oss och boka någon kväll här fram över...

Kram

2011-02-21 @ 06:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0