Härliga fredag!

Idag var det After Shopping med bio som stod längst upp på schemat. Och givetvis firandet av Therese som hade fyllt 40 år. Hon fick i present av jag och Veronica att få följa oss på stan, äta och sedan på bio. Och det var verkligen en uppskattad present. Vår privata chaufför Roger var gullig och skjutsade in oss på stan strax efter 3 tiden. Vi skämtade och sa att det skulle låta catching i varje affär. Och till svar fick jag: -Jenny det är det jag är orolig över när du är med. -Va, hur menar han då? Fattar ingenting.... Ni vet väl varför kronan är rund? För att den ska rulla! Ja, iallafall så blev det en hel del påsar i våra händer. Hungriga och nöjda över vad vi hade hunnit shoppa så gick vi över till AllStar. Där beställde vi in mat och dryck. Och jag fick Therese till att prova rosévin. Och hon tyckte det var jätte gott. Och jag kan verkligen varmt rekommendera för er som inte har provat rosévin att prova det där. För det dom har är supergott! Efter maten så var det dax för en riktigt tjej film på bio, Min låtsas fru! Och det var en tjej film på alla kategorier och den var jätte bra. Eftersom vi sedan skulle vänta in bussen så hamnade vi uppe på Allstar igen. Där fortsatte vi att surra, skratta och bara ha det trevligt. Tusen tack tjejer för en trevlig aftershopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0