Fyra bugg och en coca cola

Så jä**a kul! Idag var det riktigt skoj på buggen. Nu fattar jag äntligen åt vilket håll jag ska snurra åt.....hm, eller?
Nä men det börjar att ta sig iallafall. Och nu när man nu kan grundstegen och någon snurr så blir det ju självklart roligare.
Det är skitkul och jag ska verkligen peppa andra till att gå.
Det är ju roligt att iallafall kunna grunderna, och att nästa gång man går ut kan göra en liten svängom på dansgolvet. 
Idag tipsade dom om en kurs i foxtrot, gissa om jag blev sugen? Det är bara 2 gånger man går. Ska bara försöka att övertala min karl först. Men det skulle vara jättekul. Någon som vill gå?

Annars har det varit en helt vanlig dag. Jag har haft möte med Scandics nya hotellchef Lena. Eller nya och nya. Hon har varit där ½ år nu. En trevlig kvinna med ett väldigt gott skratt. Hoppas att vi ska kunna samarbeta mycket ihop framöver. Och när vi nu pratar hotellsnack så har ni väl inte missat att det rörs om ordentligt i grytan bland hotellen i staan. Hotellkungen kommer till stan. Igår blev en del uppsagda på det hotellet och dom står nu på ruta 1 igen. Kan verkligen förstå att det kan kännas jobbigt och tungt för dom. Hilding sa i hotelltidningen:

– Jag tror att de här två hotellen haft lägst beläggning i Skellefteå, både Aurum och Scandic är bättre tror jag. Vi ska nu fräscha upp alltihop. Vi har gjort det förr så vi ska nog klara det här också. Det är ju så när man börjar renovera, göra om och hänga tavlor åt ett annat håll, då blir det lite liv och sådär, säger Hilding Holmqvist.

Hur tänkte han då? Hm........
Man kanske skulle byta plats på en tavla och se vad som händer.......Nä, jag trivs så bra som dom sitter nu.

När det gäller barnen här hemma så har Alexandra mest sovit. Dom hade nämligen övernattning på skolan natten som var. Och självklart har dom inte sovit något, men man minns ju själv hur det var på övernattningar. Kim har varit som vanligt och åkt slalom, man kan tro att han bor på Vitberget nu för tiden. Men det är ju bra att dom vill åka och tycker det är kul. Tilde har varit med Towa på Vips och bakat enormt goda chokladsnittar, smaskens.

Gäääääsp! Nu tror jag John Blund har kommit på besök. Gääääääsp!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Såååå roligt att ni gillar buggkursen, hade oxå velat gå.. men med en man som jobbar borta så är det ju svårt :( Hoppas vi kan ses nån dag framöver, en kaffe kanske ? :) Kramis

2011-02-03 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0