Firat min favvokille

Det var ju väldigt lyckat att vi var inbjudna till ett bageri idag från jobbet. För där skulle det bakas egen tårta
Mmm, så mycket go´fika det finns. Här en bild på min färdiga tårta.

Linda pudrar sin tårta.

Men man behöver inte åka till ett bageri för att få go´fika.
Vi har faktiskt mycket och gott go´fika även på Aurum.

Idag fyller Kim år. Kim är hos sin pappa. Där blev han firad med fika på sängen och självklart med paket.
Men efter skolan kom Kim till Aurum för att vänta tills jag slutade jobbet. När barnen fyller år så får dom alltid välja mat och vart vi skall äta. Kim valde först carlskrove (pizza med inbakt skrovmål) Men ändrade sig innan det var dax, till att äta på Kungsgrillen. Där Kim valde oxfile, det skulle ju firas ordentligt.



Hög av förväntan vad han skulle få i sitt paket var det äntligen dax för öppning.
Det han hade önskat sig var en ny mobil. Och jag kan säga att det blev en nöjd och glad kille.
Lika nöjd och glad blev han även över Tildes paket, en tidning och 14 klubbor.

Sedan satt vi och pratade en stund. Eftersom vi skulle iväg på buggkurs så blev det sedan att skjutsa hem barnen igen till sin pappa. Men ihelgen blir det att fira och gratta Kim igen. För då kommer släkt och vänner.
Och vem vet....kanske fler paket?


Kommentarer
Postat av: marika

Vilken jättefin tårta du hade bakat!

Säkert var den oxå jättegod :)Kram

2011-02-10 @ 19:57:04
Postat av: Sandra

tjusig tårta :D

2011-02-11 @ 23:27:21
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0